Онлайн торгівля активно розвивається і займає ключові позиції, особливо в період карантину та обмежень. Розглянемо, що вигідно продавати онлайн? Пропонуємо познайомитися з нашою добіркою ідей товарів інтернет магазинів в 2021 році.
Неможливо заперечувати, що пандемія коронавируса і пов'язаний з нею локдаун серйозно вплинули на розвиток електронної торгівлі в усьому світі - Україна не стала винятком. Статистика красномовна: за даними аналітиків EVO - лідера українського ринку електронної комерції - в 2020 обсяг ринку e-commerce в Україні зріс на 41% (замість очікуваних 15%). Ідеї, що можна продавати в інтернет-магазині, стали відвідувати абсолютно несподіваних учасників офлайн-ринку: на електронні майданчики вийшли малі виробництва і невеликі компанії, які раніше не приділяли особливої уваги електронної комерції.
Що чекає інтернет торгівлю в цьому році?
За прогнозами EVO, в 2021 році онлайн-торгівля не “просяде”, навпаки, зросте приблизно на третину. Зберегти темпи зростання e-commerce допоможуть наступні фактори:
- Можливість безпечно оплачувати покупки;
- Поліпшення зворотного зв'язку «продавець-покупець»: зросла купівельна спроможність та вимогливість до сервісу, що змусило продавців обслуговувати клієнтів швидше і якісніше: миттєво обробляти замовлення, не зволікати з відправкою, оперативно реагувати на повернення і обмін невідповідної продукції;
- Зниження вартості доставки (в тому числі різні акції безкоштовної доставки);
- Поява в онлайн нових сегментів - медичної продукції, продуктів харчування та інших.
Пандемія Covid-19 кардинально змінила думку продавців про те, які товари вигідно продавати в інтернеті - і думку покупців про те, що там можна купити. Виявилося, що практично все необхідне і навіть понад те!
Які товари краще продавати в інтернет-магазині?
За статистикою, в 2020 на 1 місці по онлайн-продажам на українському ринку вийшов одяг, взуття та різноманітні аксесуари, на 2 - електроніка і побутова техніка, на 3 - вироби щоденного споживання, на 4 - все для дому і саду, на 5 - косметична і парфумерна продукція.
Можна припустити, що певні позиції залишаться популярними. Завдяки набутому досвіду віддаленої роботи і, відповідно, онлайн-покупок, споживачі звернуть серйозну увагу і на інші важливі сегменти.
Що стане найбільш продаваним товаром в інтернет-магазині, вгадати складно, але можна припустити. Конкурувати з маркетплейсамі і великими магазинами новачкам буде складно, але багатьох виручить чарівне словосполучення: УТП (Унікальне Торговельне Пропозиція).
Топ 12 можливих позицій товарів для інтернет-магазинів!
1. Продукти харчування
Без їжі людина існувати не може! І протягом 2020 багато жителів України оцінили переваги доставки готової їжі. Якщо ви зумієте набрати клієнтську базу для постачання готових обідів - можна злетіти! Ваша ЦА - зайняті люди, які не мають часу для походів по магазинах і приготування, а також компанії, що не мають власних їдалень, але бажаючі смачно годувати співробітників. Також можуть виграти ті, хто запропонує натуральні та дієтичні продукти, харчування для вегетаріанців і ЗОЖніков - свіжу і корисну їжу.
2. Одяг, взуття, аксесуари
Тут величезний простір для фантазії при створенні УТП. І шанси на розкрутку має навіть невеликий магазинчик, що грамотно визначив свою ЦА. Помітно підвищився інтерес до якісного та комфортного спортивного одягу та взутті. Якщо ви маєте намір заповнити цей сегмент, потрібно контролювати потрібну кількість продукції на кожен сезон і купувати її у відповідності як до сезону, так і трендам.
3. Дитячі товари
На дітей батьки і родичі, як правило, не шкодують грошей - але і вимоги до продукції в дитячому сегменті високі. Продавцю доведеться подбати про якість та безпеку асортименту, його гігієнічних сертифікатах, а також обов'язково передбачити можливість повернення. Кращі рішення в цій категорії: гігієнічні засоби для малюків і мам, дитячий трикотаж, харчування, якісні ігри та іграшки, дитячі гаджети (планшети, смарт-годинник), ліжечка, коляски. Зверніть особливу увагу на таку нішу, як розвиваючі іграшки та ігри: вони, при хорошій рекламі і розкрутці конкретних виробів, та магазину онлайн, можуть стати продукцією підвищеного попиту - ну яким батькам не хочеться, щоб дитина грала та одночасно розвивала дрібну моторику, пам'ять і логічне мислення?
4. Засоби особистої гігієни та вимірювальні прилади
Із засобами захисту, за прогнозами, ми розлучимося ще не скоро. Якісні захисні маски, респіратори, рукавички, дезінфектори та санітайзери щей досі актуальні. Також затребувані медичні вимірювальні прилади, що дозволяють самостійно стежити за станом свого здоров'я:
- Електронні термометри;
- Пульсометри;
- Вимірювачі сатурації повітря - пульсоксиметри.
5. Техніка для віддаленої роботи та навчання
Багато компаній перейшли в формат віддаленої роботи, навчальні заклади - на онлайн-навчання. Піднявся попит на якісну портативну цифрову техніку і аксесуари: ноутбуки, планшети, веб-камери, мікрофони, навушники, клавіатури, миші. Ви завжди можете вибрати у виробника позиції, які будуть користуватися попитом у покупців і приносити їм задоволення від використання. Головне - постійно стежте за актуальними новинками і напрямками в цій сфері.
6. Товари для саду та городу
Це надзвичайно цікавий і перспективний сегмент. Самоізоляція «розігнала» народ по дачах і присадибних ділянках, безліч споживачів набуло заміську нерухомість, ще частина громадян згадала, що у них вона вже є, просто непогано б привести її в порядок. Асортимент садово-городнього інвентарю та аксесуарів величезний, вам треба лише вивчити потреби ринку в регіоні, на який ви збираєтеся поширити доставку.
7. Побутова техніка
Сьогодні безліч людей працює з дому. І всі вони потребують полегшення клопоту по домашньому господарству. Асоціація рітейлерів України відзначила зростання продажів побутової техніки, що «оптимізує» домашню роботу: це посудомийки, роботи-пилососи, пральні машини, скороварки, хлібопічки, міксери, блендери та іншої подібної техніки. Зумієте задовольнити попит на ту чи іншу техніку в своєму регіоні - отримаєте непоганий прибуток.
8. Косметика
У основної цільової аудиторії цього сегмента - жінок - ніколи не згасне інтерес до нього. Через пандемію закрилися перукарні та б'юті-салони - жінки стали займатися своєю зовнішністю в домашніх умовах, самостійно. Популярністю користуються і повсякденна, декоративна косметика, парфумерія, різні засоби для фарбування волосся та манікюрні інструменти. Цікава ніша - косметика корейського виробництва: її асортимент постійно поповнюється, вона відмінної якості, але при цьому цілком бюджетної вартості.
9. Товари для ремонту та дому
Ще одна спадщина локдауна: люди, змушені тривалий час проводити у власному будинку, нарешті поглянули на нього впритул. Та жахнулися. Ні, звичайно, не жахнулися,, але багато хто помітив, що в будинку або квартирі пора змінити щось на краще! Оновити інтер'єр, замінити меблі або текстиль, купити новий посуд, зробити косметичний ремонт. Тут потрібно знову ж орієнтуватися на потреби конкретної ЦА в конкретному регіоні: десь в провінції можуть користуватися попитом недорогі і симпатичні матеріали для ремонту, а в великих містах - цікаві елементи інтер'єру та предмети декору. Повсемістно затребувані внутрішні оздоблювальні матеріали:
- Фарби, шпалери, штукатурка, шпаклівка - для стін;
- Оздоблювальні матеріали, гіпсокартон, штукатурка - для стелі;
- Килимові покриття, лінолеум, ламінат, паркет.
10. Товари та аксесуари для спорту, фітнесу, активного відпочинку
В умовах самоізоляції люди масово звернули увагу на свою фізичну форму і почали займатися спортом. За даними аналітиків, попит на інвентар для домашніх тренувань не впав навіть після зняття карантинних обмежень. Ймовірно, споживачі оцінили профіт від здорового способу життя. І їм потрібні гантелі, тренажери, обладнання для домашнього спортивного куточка, килимки для йоги, фітнес-браслети, якісний спортивний одяг. Дивимося ширше: ЗСЖ - це світовий тренд останніх років, випускається безліч цікавих продуктів. Власник онлайнової торгової точки, грамотно підібравши асортимент, отримує прибуток.
11. Електротранспорт та велосипеди
Через коронавірус у багатьох закономірно з'явилися фінансові складності. Далеко не всі можуть дозволити собі автомобіль, але не залежати від громадського транспорту і швидко добратися до потрібної точки хочеться багатьом. Відповідно, зріс попит на персональний транспорт: електросамокати, моноколеса, гіроскутери, електровелосипеди і звичайні велосипеди, а також ремонтні набори до всього цього індивідуального транспорту.
12. Товари для хобі та розваг
Вимушені проводити багато часу вдома люди по-іншому планують свій час - у багатьох знайшлися півгодини-пара годин в день на улюблені хобі. І величезна кількість народу виявило в собі інтерес до певних розваг і видів самостійної творчості. Навряд чи попит в цьому сегменті швидко просяде: хобі та розваги - те, що ми всі любимо набагато більше, ніж роботу! Грамотний підбір асортименту принесе успіх: ігрові приставки, аксесуари, гаджети віртуальної реальності? Або набори для творчості - інструменти та матеріали для художників, хендмейдеров, домашніх майстрів?
Ви розумієте, що можна продавати онлайн: ідеї «живуть» там же, де ваша цільова аудиторія. А успіх залежить від успішного задоволення її потреб.